sobota, 28. december 2019

Brewwood Abies Nativitas


Ime: Abies Nativitas
Pivovarna: Brewwood Craft Brewery, Kočevje

Stil piva: Zimsko pivo

Vsebnost alkohola: 6,2%
Na voljo: steklenica



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Božična jelka iz kočevksega konca je darilo pivovarne Brewwood za ljubitelje piva v tem zimsko-prazničnem času. Zvarili so namreč pivo v katerega so dodali tudi tiste sestavine, ki najbolj prikličejo praznične spomine - med, cimet, janeževo zvezdo in klinčke.

Prijetna in vabljiva aroma s svojim toplim in začinjenim prazničnim značajem kar povleče vase - klinčki, janež in cimet zelo lepo opravijo svoje delo, poleg pa se pojavi še rahel alkoholni duh sem ter tja, ki se pomeša k piškotnemu karakterju. Tanka in zelo neobstojna umazano bela glava le za trenutek prekrije rahlo umazano bakreno telo tega prazničnega zvarka. Tudi v okusu prednjači začinjeni karakter, ki se pomeša med srednje izrazno zeliščno grenkobo in kvasast občutek v finišu ter pookusu.

Abies Nativitas je pivo srednjega telesa in kar konkretnega značaja v okusu, ki ustvari dober kontrast z nežno in vabljivo aromo prazničnih začimb. Drugačno pivo, za take bolj praznične trenutke, ko bi malo bolj drugačno (tekočo) sladico in vam začinjeni okusi niso v napoto. 




  • Kava Bar Zeus (Kočevje)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 2,9 / 5 → zelo mi je všeč začinjena aroma, a v okusu mi je preoster z zelišči in kvasnim občutkom, ni ravno po mojem okusu, a je vseeno OK
(IZGLED: 3/5 - AROMA: 8/10 - OKUS: 5/10 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 10/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar