nedelja, 5. april 2020

Clef Mi2


Ime: Mi2
Pivovarna: Clef Brewery, Arja vas

Stil piva: APA

Vsebnost alkohola: 5%
Na voljo: točeno - steklenica



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V pivovarni Clef so res navdušeni tako nad pivom kot tudi nad dobro glasbo - to so še enkrat več dokazali s svojim pale ale pivom, ki je posvečen zabavljaškim Mi2 in prav nič ne dvomimo, da se bosta dobro ujela skupaj - rock'n'roll in pivo. "Grenko kot med, nežno kot cvet, boljše od drugih deset".

Mi2 nastopi napravljen v rahlo motnikavo zlato opravo, poveznjen pa ima tudi snežno bel klobuk, ki se ga nikakor ne znebi. V aromi zaigra po notah ljubiteljev sadnih hmeljnih pridihov, saj se tu pomešajo sladki in citrusni toni, sveži in zelo vabljivi, spremljavo iz ozadja pa jim ponujajo še kar občutne cvetlične arome. Glavni vokal odigra solidna grenkoba, ki s svojim travnatim značajem povsem prevlada v okusu. Nekaj sladkobe se pojavi v spremljavi sem ter tja, trajajoč in grenkoben pookus pa še kar nekaj časa odmeva v ustih.

Mi2 pale ale je lahkotnejšega značaja in osvežilnega duha - preprosto pivo in konkretno v bolj klasičnem značaju. Seveda bo zaradi tega všeč preprostejšim okusom širše množice, katerega glavna želja pri steklenici piva je še vedno, da v prvi vrsti odžeja, a tudi ponudi nekaj netipičnega.




  • Dobra Poteza (Ljubljana)
  • Tamkoučiri (Celje)
  • Pub Grambrinus (Maribor)
  • Pivarna (Maribor)
  • Pri Maistru (Maribor)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3,3 / 5 → piten in lepo aromatičen, kar precej preprost, in ostrejše travnat - za spiti
(IZGLED: 4/5 - AROMA: 8/10 - OKUS: 6/10 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 12/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar