petek, 7. julij 2023

Kralj So Pick Me

So Pick Me, pravijo v pivovarni Kralj. In če boste izbrali njihovo pivo, boste dobili preprost zlati ale, ki ne komplicira ampak opravi svojo poglavitno nalogo - odžeja.  
 
Kraljev zlati ale je jasnega telesa svetle zlate barve, velika in penasta bela glava pa ga pokrije za kar nekaj časa. V aromi nam podarja nežno, a lepo zaznavno hmeljno aromo, ki spomni na plemenite sorte s svojim travnato-začinjenim pridihom. Požirek je srednje hmeljno grenkoben, ne preoster, a tudi ne prenežen, tudi tukaj pa nam pokaže svoj travnat karakter. Pookus pa v tem duhu še kar nekaj časa poleži v ustih. 
 
Zlati ale So Pick Me je lahkotnega telesa in svežega značaja. S svojim preprostim značajem bo brez dvoma odžejal v prvem trenutku, ob tem pa bo ponudil tudi nekaj pravega značaja. 
 

So Pick Me

Dobrova

Zlati ale

4,8%

Kje naj ga iščem?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3,7 / 5 → preprost a dovolj karaketren, osvežilen in zelo piten

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 8/10 - OKUS: 7/10 - TELO: 4/5 - KONČNI VTIS: 14/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar