nedelja, 2. junij 2019

HumanFish Ctrl+Alt+Del


Ime: Ctrl+Alt+Del
Pivovarna: HumanFish Brewery, Vrhnika

Stil piva: Staro pivo

Vsebnost alkohola: 5,4%
Na voljo: točeno



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vrhniški Fishi so kot del svoje pilotne serije navarili pivo po imenu Ctrl+Alt+Del. gre za pivo stila altbier, ki je zgodovinski nemški stil piva, ime pa je dobil po zgornji fermentaciji, ki je starejša metoda od mlajše spodnje fermentacije ostalih ležakov.

Pivo je rahlo motnikave kostanjevo rjave barve z rdečim podtonom, pokriva pa ga tanjša bež glava, a le za precej kratek čas. V aromi ga napove precej nežen sladni značaj z blagimi notami piškotov in nekaj zelo nežnega piša zrelega sadja. Okus najprej postreže z blago sadno-piškotno sladkobo, pojavi se še srednje izrazita grenkoba kar konkretnega zeliščnega značaja, vse pa spremlja bolj zaznavem sladast občutek. Zaključi se s suhim finišom in kar konkretnim zeliščnim pookusom.

Ctrl+Alt+Del je precej lahkotnega telesa, a dokaj specifičnega okusa, ki morda ne bo po okusih ljubiteljev modernih, sadno nahmeljenih piv. Bo pa zato na drugi strani toliko bolj všeč pivcem, ki prisegajo na bolj klasične okuse in nekoliko bolj sladno izrazita piva.




  • HumanFish TapRoom (Vrhnika)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 2,8 / 5 → zdi se mi dobra interpretacija stila samega po sebi, ki pa ni ravno po mojem okusu; za moj okus mi deluje preveč izvodenelo sladast - potrebujem bolj hmeljasto izrazen značaj
(IZGLED: 3/5 - AROMA: 7/10 - OKUS: 5/10 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 10/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar