sreda, 14. oktober 2015

Kako sem prvič...


... pil craft pivo? Tega je že skoraj deset let, toda presenetljivo se še vedno spomnim svoje prve steklenice butičnega, ali po domače craft piva. 

Pisalo se je leto 2007, nekje na začetku avgusta, če smo natančni, lokacija pa je bil Edinburgh na Škotskem. Ta dežela me je že dolgo pred tem neizmerno privlačila, zato sem jasno izkoristil priložnost za malo daljše popotovanje, ki se je prikazala med študijem. V tistem času sem se že imel za ljubitelja piva, toda resnici na ljubo sem poznal (in do takrat poskusil) le industrijske ležake, ki se jih je dalo dobiti pri nas in naših sosedih.

Med sprehodom po starem delu enega najbolj zanimivih mest, sem v izložbi trgovine s pijačami opazil zanimivo steklenico, ki je nosila ime Punk IPA. Po natančnem pregledu sem ugotovil, da gre za pivo lokalne pivovarne po imenu BrewDog, ki je takrat v bistvu šele dobro pridrla na trg (danes pa gre za enega svetovno najbolj znanih in uspešnih craft pivovarjev). Čeprav se mi takrat ni niti sanjalo, kaj naj bi bila IPA, sem se odločil, da steklenico vzamem s seboj in jo dodam v svojo zbirko steklenic. 
Toda Punk IPA se, na žalost za zgodbo, ni izkazala za prelomno pivo v moji "karieri" ljubitelja piva. Okus IPA piva mi, človeku navajenemu svetlih ležakov, nikakor ni prijal. Takrat si namreč niti približno nisem pravilno predstavljal, kakšen okus naj bi imelo pravo pivo, zato so bile moje brbončice čisto šokirane od okusa. Potrebnega je bilo še nekaj časa in popitih IPA piv (in ostalih craft piv), da sem vzljubil ta stil, ki je še danes moj najljubši. Potrebno je nekaj "kilometrine", da se navadiš vseh teh arom in okusov, da pozabiš kar misliš, da si prej vedel o pivu, ter spoznaš kaj pivo res lahko je. Dajte craft pivu več možnosti da vas navduši. Just give craft a chance!

Tako, to je zgodba o moji prvi izkušnji s craft pivom. Kakšna pa je vaša?

3 komentarji:

  1. Tako sem se jaz imel za ljubitelja piva, ko sem tudi pred približno desetimi leti v supermarketu v Pragi našel cca. 30 lagerjev in itak sva s kolegom probala vse! Čez nekaj let pa slišim na radiu intervu z modelom iz Avstralije, ki je začel z varjenjem piva v Sloveniji. Itak sem ga moral probat in smo šli v Sir Williams pub. Kaj tako čudnega, nenavadnega in groznega moje brbončice še niso imele priložnost zaznat. But I gave them a chance! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In zdaj ti najbrž ni niti malo žal. Nas je najbrž kar veliko s podobnimi izkušnjami.

      Izbriši
  2. Pozdravljeni!Koliko steklenic šteje vaša zbirka?
    Lp,Igor

    OdgovoriIzbriši