sreda, 20. april 2022

Bevog x Tusky Exqueeze Me

Exqueeze Me ni prvi zvarek, ki so ga v pivovarni Bevog zvarili posebej za kakšno glasbeno skupino. V tem primeru gre za kraft lager, ki je nastal v sodelovanju z nizozemsko punk rock skupino Tusky. Pivo in glasba sta še vedno šla lepo skupaj.
 
Punkrockerski IPL je na pogled popolnoma čistega zlatega telesa, pokriva pa ga večja in dobro obstojna bela puhasta glava. V aromi nam ponuja zelo prijeten hmeljni značaj, kjer se kažejo predvsem travnate arome, rahel pridih limone in dokaj občutno ozadje borovcev. V požirku nas pozdravi s solidno in neposredno hmeljno grenkobo, ki je predvsem travnate narave. Grenkoben pookus pa nato še kar lepo postoji v ustih.
 
Glasbeno-pivovarsko sodelovanje je prineslo en zelo konkretno piten in okusen ležak, ki bo predvsem izjemno dobro odžejal, ko bodo temperature že precej visoke. Po možnosti ob spremljavi punk rock ritmov.    
 

Exqueeze Me

Bad Radkersburg

IPL

4,5%

Kje naj ga iščem?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3,7 / 5 → zelo piten, preprost in svež - izjemno lepo odžeja in ponudi dovolj značaja

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 7/10 - OKUS: 8/10 - TELO: 4/5 - KONČNI VTIS: 14/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar