petek, 13. januar 2017

Kaki Kraft Svežinka


Ime: Svežinka
Pivovarna: Kaki Kraft Pivovarna, Miren pri Novi Gorici

Stil piva: Temni ležak
Vsebnost alkohola: 6,8%
Na voljo: steklenica

Ocena: 3,6 / 5 → tako se dela
(IZGLED: 5/5 - AROMA: 11/15 - OKUS: 10/15 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 7/10)

"Ime mi je Svežinka, sem okusna, temna in bistra. Meta se v meni skriva, zato sem osvežilna. Ko pride prava zima in zareže oster zrak, pogrela te bom jaz, tvoj posebni zimski ležak." Tako so Svežinko, posebni zimski ležak z meto in začimbami, predstavili v pivovarni Kaki Kraft. 

Lahkotna Svežinka nas na prvi vdih očara s svojo svežo metino aromo (ki spomni na Bronhi bombone), v ozadju pa se znajde še nekaj zelo milega praženega in čokoladnega značaja, veliko kasneje pa še subtilen pridih začimb. Temno rjavo telo je pokrito s srednje veliko umazano glavo, ki tam kar čaka in čaka. Osvežilno telo se napove z nekaj blage sladkobe, ki pa se kmalu v popolnosti umakne svežini in ostrini peperminta s čisto rahlim grenkobnim zaključkom, ter nežnim a zelo trajajočim pookusom. 

Svežinka nas bo s svojimi lastnostmi brez dvoma osvežila in pogrela, ob tem pa nas bo zaradi metinega značaja še ves čas spominjala na stare dobre ledene kocke iz bomboniere. Na koncu pa mislimo, da nam bo najbolj v spominu ostala po svoji izjemni svežini. 
Kje ga najdem?
  • Beerightback (Nova Gorica)
  • Šeše (Solkan)
  • Pizzeria Frnazar (Miren)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:

Ni komentarjev:

Objavite komentar