nedelja, 16. februar 2020

Thirsty River Bubble Yum


Ime: Bubble Yum
Pivovarna: Thirsty River Brewing, Bovec

Stil piva: Belgijski IPA

Vsebnost alkohola: 6,7%
Na voljo: točeno



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Že res, da v bovškem brewpubu Thirsty River Brewing najraje varijo ameriške stile piva, toda vseeno se v njihovem širokem repertoarju znajde tudi kakšen belgijski zvarek sem ter tja - najbolj klasični med njimi je belgijski IPA Bubble Yum.

Bubble Yum je skorajda popolnoma jasnega telesa, ki je zlate obarvanosti, na vrhu kozarca pa se za kratek čas usede tanka bela pena. V aromi prevladuje kar precej izrazen, sladek značaj, ki spomni na sadne žvečilne gumije in odtod najbrž tudi ime tega piva. V okusu se lepo pokažejo začinjeni toni, kar solidno izraziti, ki jim sledi srednja grenkoba, proti koncu pa še malo žvečilkaste sladkobe. Pookus pa je s svojim zeliščno-kvasastim značajem kar izrazit in trajajoč.

Bovški belgijski IPA je lahkotnejšega telesa in kar konkretno belgijskih (beri začinjeno-kvasastih) lastnosti. To seveda pomeni, da bo še nekoliko bolj kot ljubiteljem IPA piv všeč tistim, ki prisegajo na zvarke varilcev piva iz Belgije.




  • Thirsty River Pub (Bovec)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3,3 / 5 → zelo se mi dopade aroma, rahlo bolj nenavadna; v okusu mi je za moj okus preveč belgijsko oster, še vedno pa ni slab
(IZGLED: 3/5 - AROMA: 8/10 - OKUS: 6/10 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 13/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar