sreda, 20. april 2016

Craft pivo in supermarketi


Še kakšno leto ali tri nazaj, je bila ponudba piva v naših supermarketih rezervirana predvsem za industrijske ležake največjih svetovnih pivovarn. Kljub temu, da se je miselnost butičnega piva takrat že naselila v naše kraje in so naše pivovarne že kar nekaj časa izdelovale kakovostno butično pivo, pa so v supermarketih ostajali zvesti svoji tradiciji.
Občasno se je predvsem v ljubljanskem Leclercu že dalo dobiti kar simpatično število tujih blagovnih znamk craft piva, medtem ko so bile domače znamke še kar naprej spregledane. Potem se je začelo to počasi premikati. Najprej smo lahko v večjih verigah občasno že našli kakšna tuja craft piva, medtem ko so domačini ostali še vedno spregledani (vsaj pri supermarketih, pri ljubiteljih definitivno ne). 

Toda v zadnjem času se tudi to vse bolj spreminja. Tudi v nekaterih naših verigah supermarketov (no, ne nujno naših ampak pri nas) se najde vedno več domačega butičnega piva (čeprav seveda ne povsod), ob enem pa se veča seveda tudi ponudba tujega butičnega piva. Še v Hoferju trenutno ponujajo zvarke švedskega Oppigardsa, medtem ko smo v Šparih, Tuših in Mercatorjih že kar navajeni kakovostne(jše)ga piva.  
Po eni strani je razumeti zadržanost trgovskih verig do ponudbe tega piva. Cilj je navsezadnje prodati čimveč izdelkov in imeti čimvečji dobiček. Ljubitelji piva s(m)o navajeni svoje zvarke kupovati v specializiranih trgovinah, medtem ko v večjih supermarketih širša množica še vedno preferira domača makro junaka in seveda nekaj nepogrešljivih svetovnih velikanov.

Vseeno pa je lepo videti, da se tudi to spreminja, ter da tudi večje verige spoznavajo, da je tudi med širšo publiko vse večje zanimanje za dobro, butično pivo. Ob enem pa tudi ljubitelji piva  z navdušenjem pozdravljamo to dejstvo, da bo do butičnega piva, tako domačega kot tujega, moč priti tudi v krajih brez specializiranih trgovin. Ja, razvijamo se. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar