Kot se za prave ljubitelje piva spodobi, se je tudi PivoMan zadnji marčevski večer udeležil prve slovenske konference o butičnem pivu z naslovom PivoGovori, ki je v organizaciji spletnega portala Pivopis.si potekala na gradu Jable.
Da bo to res konferenca po naši meri je bilo jasno že ob prijavi na vhodu, ko v roke dobiš poln kozarec dobrega piva. Za vsa piva na dogodku, ki so jih ponujali tudi pred in po sami konference, gre zasluga novomeškemu uvozniku Craft Pivo, ki je poskrbel za lep spekter zvarkov z nekaj zelo zanimivimi člani, ki smo jih lahko lepo počasi srkali ob poslušanju gostov.
Sama konferenca je potekala v zelo sproščenem, a še vedno dovolj profesionalnem vzdušju, kjer so govorci predstavili vsak svoj pogled na razvoj sveta kraft piva pri nas. Na odru so se tako zvrstili Jaša Zidar (HumanFish), Lior Kochavy (Pivo & Burger Fest), Dejan Turk (Kralj Žara), Vasja Golar (Bevog), Marco Vidmar (Sir William's Pub), Anita Lozar (Pelicon), Dejan Žerdin (Birbox) in Gregor Alič (Weyermann).
Kot sem že omenil, je bila narava konference zelo sproščena, so bili pa govori, sicer polni različnih anekdot, informativni in so delovali zelo motivacijsko. Najbrž je kar nekaj gostov v tistem trenutku začelo razmišljati o tem
kako bi odprli svoj pub, začeli variti pivo ali ga prodajati v svoji
trgovini.
Izvedeli smo kako so posamezniki začeli s kraft revolucijo pri nas ter kako je pivo vse bolj popularen sopotnik hrani, med drugim tudi v bolj gurmanskih vodah. Poučili so nas, da moramo ceniti svoje domače, slovensko pivo, ker zna biti le-to resnično dobro, ter da v kraft svetu ni prostora za snobizem. Izvedeli smo tudi,da prvi neuspeh še ne pomeni neuspeha, ter da je tudi ena sama vespa lahko dovolj za začetek nekaj novega. Predvsem pa so govorci kar po vrsti poudarjali inovativnost - kar je tudi del bistva butičnega piva.
Izvedeli smo kako so posamezniki začeli s kraft revolucijo pri nas ter kako je pivo vse bolj popularen sopotnik hrani, med drugim tudi v bolj gurmanskih vodah. Poučili so nas, da moramo ceniti svoje domače, slovensko pivo, ker zna biti le-to resnično dobro, ter da v kraft svetu ni prostora za snobizem. Izvedeli smo tudi,da prvi neuspeh še ne pomeni neuspeha, ter da je tudi ena sama vespa lahko dovolj za začetek nekaj novega. Predvsem pa so govorci kar po vrsti poudarjali inovativnost - kar je tudi del bistva butičnega piva.
Seveda pa je dodatni čar konferenci dodalo še druženje in pogovori ob pivu z ostalimi ljubitelji piva, ki se je za nekatere zavleklo kar dolgo v noč. Tako da na koncu pohvala organizatorjema, ki sta se res izkazala, ter s tem dogodkom tudi dokazala (ponovno), da scena kraft piva pri nas res cveti - čeprav je treba dodati, da ni niti približno še v polnem cvetu.
Sproščeno, zabavno, pivsko - še takih dogodkov!
Ni komentarjev:
Objavite komentar