nedelja, 10. julij 2022

Thirsty River Kill Me

V bovški pivovarnici Thirsty River so se lotili še enega izmed podstilov IPA piv - brut IPA. Ta stil piva zaznamuje predvsem suh občutek, saj se zgleduje po šampanjcu in njegovih lastnostih. 
 
Kill Me brut IPA je popolnoma čistega telesa bakrene barve, večja in puhasta bela glava pa kremasto obstane in kar dolgo potraja. Aroma je precej neizrazita, v njej se namreč zazna le zelo blag saden piš ter morda celo kak dah karamele sem ter tja. Požirek je srednje grenkoben, v svojem značaju pa je kar precej suh, ampak vseeno ne pretirava s tem značajem. Na koncu je zeliščen z morda zopet nekaj karamelnega občutka, ki pa je res prikrit. Pookus je bolj nežne narave, ampak kar dolgo potraja v ustih. 
 
Ta brut IPA je lahkotnega telesa in precej neizrazitega karakterja, z izjemno nekaj bolj suehga in zeliščnega finiša, akr pa seveda od njega pričakujemo. Tako ostaja kljub temu zelo lepo piten.    
   

Kill Me

Bovec

Brut IPA

7,6%

Kje naj ga iščem?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3 / 5 → ne pretirava s suhim značajem, ampak je malo drugačen od klasike, lepo se pije

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 6/10 - OKUS: 6/10 - TELO: 3/5 - KONČNI VTIS: 11/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar