nedelja, 10. julij 2022

Thirsty River Rye Not Me

Rye Not Me je rženi IPA, ki so ga zvarili v bovški pivovarni Thirsty River Brewing, da s svojim značajem nekoliko popestri poletne dni in klasične okuse IPA piv. 
 
Bovški rženi IPA je le rahlo motnikavega telesa jantarno-bakrene barve, srednje velika bela glava, ki ga prekrije, pa na vrhu kozarca tudi razmeroma dobro postane. Aroma je v začetku nežno kruhasta, rahlo pikantna ter travnata in s čisto malo sadnega dodatka, breskovega v značaju. Požirek je zmerno grenkoben, travnat in z nekoliko pikantnim finišom. Pookus pa je trajajoč in travnato naravnan.
 
Rženi IPA pivovarne Thirsty River je lahkotnega telesa in dokaj preprostega značaja, kjer pa tisti dodatek rži poda nekaj nežne pikantosti v koncu požirka. Celotno gledano je tako Rye Not Me predvsem preprosto pitno pivo.   
   

Rye Not Me

Bovec

Rženi IPA

7,2%

Kje naj ga iščem?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 3,3 / 5 → preprost, brez večjih posebnosti, ampak lepo piten

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 7/10 - OKUS: 6/10 - TELO: 4/5 - KONČNI VTIS: 12/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar