četrtek, 4. april 2019

Kralj Don't Mash With Me


Ime: Don't Mash With Me
Pivovarna: Pivovarna Kralj, Dobrova

Stil piva: Desertni stout

Vsebnost alkohola: 7,7%
Na voljo: steklenica



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V pivovarni Kralj svojo kraftovsko zgodbo nadaljujejo z zelo zanimivim pivom Don't Mash With Me. Gre za kavni stout s soljo in karamelo, torej nekaj posebnega za razvajanje brbončic sedaj že kar lepo zahtevnih ljubiteljev piva.

Srednje majhna kavnato kremasta glava za nekaj časa ustvari pokrovček nad popolnoma črnim pivom. Aroma je zelo lepo izražena s svojim sladnim značajem, kjer se mešajo rahlo pražene note, kapučino, smetana z nekaj duha vanilije, kak dih čokolade in oreškov, ter nekaj bolj bogate karamele - skupaj pa tako nastane zelo vabljiva kombinacija. Tudi v okusu se nadaljuje ta simfonija okusov - rahlo pražen začetek, ki se skrije pred srednjo grenkobo, za konec pa karamela s seboj prinese še blago sladek finiš. Pookus pa nežno še kar nekaj časa postane na jeziku.

Don't Mash With Me je stout nekoliko lažjega telesa, a zelo zanimivih lastnosti, ki vsaka v svoji kompleksnosti skupaj ustvari zelo všečno kombinacijo. Kavni značaj je prisoten, a vseeno dovolj nežen, da tudi tisti, ki jim kava ne steče ne bodo imeli problemov. Poleg tega pa bo s svojim značajem pivske sladice  to pivo tudi zelo dober nadomestek prave sladice.




  • Za Popen't Pivoteka (Ljubljana)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sorodni in podobni zvarki:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 4,4 / 5 → zelo kompleksne arome in okusi se povežejo v super celoto - čeprav sploh ne maram kave, mi je to pivo vseeno super pitno, ker je kava ravno do prave mere dovolj skrita, a vseeno da pivu značaj - res pozitivno presenečenje
(IZGLED: 5/5 - AROMA: 9/10 - OKUS: 9/10 - TELO: 4/5 - KONČNI VTIS: 17/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar