sreda, 7. september 2022

Thirsty River Wasn't Me

V bovški pivovarni Thirsty River so se med tem poletjem kar konkretno posvetili varjenju sadnih kislih piv. In tako je njihov repertoar postal bogatejši še za Want't Me kislico z dodatkom jagod in vanilije.

Wasn't Me je popolnoma motnega telesa žareče rubinaste barve, na vrhu kozarca pa za kar nekaj časa posedi srednje velika bela penasta glava. Aroma je kar konkretno sladicasta, pokažejo se namreč sladke jagode in vanilija, ki pa pridobijo še malenkostno kisljat občutek. Požirek je srednje kiselkast v začetku, nadaljuje se z nežno sladkobo kjer pride vanilija zelo lepo do izraza. Kisljat pooks pa nato še kar lepo potraja. 
 
Jagodni kisli ale je super pitno pivo izjemno svežega značaja zaradi svoje kislosti on sadnega dodatka. Je lahkotnega telesa in osvežilno, celotno geldano pa se izkaže kot prijetna sladica. 
 

Wasn't Me

Bovec

Sadni kisli ale

%

Kje naj ga iščem?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 4 / 5 → super osvežilno, ravno prav kislo in sladko, zelo lepo pitno in sladicasto

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 8/10 - OKUS: 8/10 - TELO: 5/5 - KONČNI VTIS: 15/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**

Ni komentarjev:

Objavite komentar