petek, 10. februar 2023

Lobik New Year New Me

Lobiki in NEIPA - kombinacija, ki zagotavlja nekaj pošteno hmeljnega in še bolj pošteno pitnega ter okusnega. In tudi z novim letom nadaljujejo to zgodbo - imenu tega piva navkljub.   
 
New Year New Me je pošteno motnega telesa sončno-rumene barve, večja bela penasta glava, ki nastane na vrhu kozarca, pa kar hitro izginja. Aroma nam postreže z zelo izrazitimi tropskimi sadnimi notami sladko-citrusne kombinacije - pasijonka, ananas in še kakšen sadež za zraven. Začetek požirka je nežno grenkoben in le rahlo podraži po jeziku, sledi pa še nekaj citrusnega občutka. Proti koncu dobimo še nežno sladkobico in blag pookus, ki še nakratko potraja. 
 
Lobikov novoletni NEIPA je lahkotnega telesa in zelo svežega ter predvsem osvežilnega značaja. S svojimi tropskimi lastnostmi nas hitro zvabi v svoj objem in popelje na eksotične otoke, ob tem pa le na rahlo podraži z grenkobo.  

New Year New Me

Maribor

NEIPA

6,8%

Kje naj ga iščem?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Če vam je bilo všeč to pivo, poizkusite še:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje mnenje: 4,4 / 5 → super tropska aroma, nežen okus in osvežilno telo - NEIPA kot si ga (poleti) samo želiš

(IZGLED: 4/5 - AROMA: 9/10 - OKUS: 9/10 - TELO: 4/5 - KONČNI VTIS: 18/20)

***Moje mnenje ne odraža same kvalitete izdelave piva, ampak le všečnost glede na osebne preference v pivu!!!*** 

**Vsak pivopivec ima na srečo svoj okus, tako seveda ni nujno, da se naši okusi ujemajo. V vsakem primeru pa lahko svojo izkušnjo s tem pivom prosto delite med komentarji.**
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar